weiter voranzukommen

#1 von Banning , 23.04.2020 10:46

Voor mij betekent Sunday Funday drinken overdag, dus dat kan een beetje onnauwkeurig zijn, zoals ik gisteren deed overdag.

Na deze week veel meer alcohol dan normaal (en de vereiste minder goede voedselkeuzes die daarbij horen), was alcohol het laatste wat ik vandaag wilde. Ik heb me vandaag toegewijd aan het opnieuw toewijden aan de gezonde gewoonten die de afgelopen week of zo een back-brand hebben genomen.
Ik begon met een Dunkin ’Donuts ei-witte kalkoenworst Nike Air Pegasus 83 Mens flatbread, omdat ik er een groot verlangen naar had:

En vervolgens deze creatie (basmatirijst, guac, druiventomaten, feta en zwarte bonen) afsnauwen tussen (niet letterlijk) naar Hoboken rennen om mijn lieve kleine hond van mijn ouders op te halen en een telefonische vergadering van de Junior League.

Ik had mijn ouders oorspronkelijk verteld dat ik vanavond thuis zou komen eten om Bailey op te halen, maar ik had een hele lange takenlijst vandaag, dus ik bleef hier hangen. Mijn moeder ging spaghetti en gehaktballen maken, dus besloot ik er zelf een te maken omdat ik in die mentaliteit zat. Ik gebruikte in plaats daarvan volkorenpasta en voegde wat broccoli toe om het gezonder te maken. Ik gebruikte pestosaus, die ik al een tijdje niet had gehad

Vorige week was ik gewoon slecht om te trainen. Ik rende maandag en woensdag, en dat was Adidas Superstar Homme het. Ik at ook veel minder gezond dan ik normaal doe. Ik voelde me ongelooflijk gefrustreerd over mezelf, dus ging ik naar de stad om Sara te ontmoeten tijdens een Nike Air Max 95 Femme spinles van 17.00 uur in haar sportschool. Daarna voelde ik me natuurlijk veel beter. Ik heb vandaag wat spinclips gekocht en ik ben van plan ze morgen uit te proberen.

Ik heb zojuist het Happiness Project afgerond (volledige recensie volgt binnenkort, maar in het kort? GEWELDIG.) En een van de dingen waar de wijze, wijze Gretchen Rubin het over heeft, is af en toe een pauze nemen van iets om jezelf meer te laten waarderen. Ik kan het feit dat ik vorige week niet heb getraind echt niet veranderen, dus ik kies ervoor om het te zien als een herconditionering om mezelf weer helemaal te trainen. Ik sta helemaal op mijn marathonschema, dus ik denk dat ik er nog een ga kiezen en opnieuw begin.

Het punt is: doordat ik me moet aanpassen, heb ik veel vaardigheden geleerd; tools die de hardloopspecifieke vaardigheden aanvullen die nodig Adidas Stan Smith Uomo zijn om ultras te laten lopen Hier volgen enkele van de belangrijkste:

Volharding. Bij ultras moet je gewoon doorgaan; zelfs als je het gevoel hebt dat je onmogelijk de ene voet voor de andere kunt blijven zetten. Door te leren door te gaan met obstakels die tijdens de training opduiken, heb je de juiste mindset om door te gaan in de race. Afgelopen winter hadden mijn trail-zussen en ik een aantal echt vreselijke (hoewel weliswaar mooie) runs, waar we letterlijk kilometerslang door diepe sneeuw duwden. Bij Chuckanut dit jaar was de cursus vol met gekke modder, die na alle sneeuw niets leek te doorstaan.
Je training vertrouwen. Soms moet je erop kunnen vertrouwen dat je basistraining, zelfs als je een trainingsachterstand hebt gehad en wat tijd nodig hebt om te rennen, je door de race zult leiden. Kijk terug naar uw trainingslogboek; Adidas Superstar Donna wat je in de maanden en jaren voorafgaand aan de race hebt gedaan, is belangrijker dan wanneer je de weken ervoor hebt gedaan. Toen ik mijn pols brak, maakte ik me zorgen dat het einde van mijn race een paar weken niet hardlopen terwijl het begon te genezen, maar ik had dat jaar al meer dan 1000 mijl gelopen. Relatief maakten die twee weken vrij geen verschil.

Banning  
Banning
Beiträge: 246
Registriert am: 27.12.2019


   

het op uw site pa
sokken om mijn tenen

Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz